tisdag 16 oktober 2012

En dagens

 



 
Bildbomb från mitt köksbord idag.
 
Dagens post innehöll bla boken Hypnotisören av Lars Kepler. Jag har nyligen fullkomligt slukat den senaste boken Eldvittnet och tidigare även läst Paganinikontraktet, men har alltså inte läst Hypnotisören - än. När jag beställde Eldvittnet var tanken att jag skulle ha en bok att läsa varje kväll men redan efter ett dygn hade jag läst ut den! Får se om jag lyckas suga på karamellen lite längre den här gången.
 
På bilderna syns också det som återstår av min fantastiska bukett och de lyxiga pralinerna som jag fick när jag fyllde år.
 
Nu ska jag göra en av våra favoriträtter här hemma; Lax med feta- och pestotäcke. Så himla gott och lätt att tillaga i ugnen.
Sen ska jag göra ett tredje (!) försök idag att hämta ut ett paket som väntar på posten. Ett mycket fint innehåll i det kan jag lova!
 
Ha en fin kväll! Vi ses!
 

Inga kommentarer: