onsdag 17 oktober 2012

Min finaste sjal... på...

 
Det är inte bara inredning som som ligger mig varmt om hjärtat. Jag har även ett stort intresse för mode, och även om man inte kan köpa precis allt man skulle vilja ha så kan man ju alltid inspireras och hålla sig uppdaterad på det senaste. Ja, precis som med inredning- och designintresset!
Ett av mina absoluta favoritmärken är By Malene Birger. Jag älskar de tidlösa men ändå moderna plaggen och framförallt att de är så kvinnliga. Hennes vackra plagg står alltid på önskelistan!
 
 
 
För ett tag sen hade Anna med bloggen Starwoman en tävling i samarbete med Gillblads där de tävlade ut en valfri sjal från By Malene Birger. Självklart ville jag vara med! Och vet ni vad? Jag vaaann!!
För att visa hur glad jag blev så gav jag mig på något så ovanligt som att posera med sjalen på mig (har nog bara visat mig en gång tidigare här på bloggen). Och jag säger bara det; tur att jag inte är modebloggerska! Suddigare bilder får man leta efter. Dessutom försökte jag göra tummen upp för att visa min glädje men tummen kom ju inte ens med på bilderna haha :)
Here it goes:
 
 
Jag valde den ursnygga sjalen Civetta i 100% ull. Fantastiskt fall och så där härlig tyngd trots att den är ganska tunn. I love it!
Hej, hej! En väldigt suddig men glad Vanja.
 Bilderna gör inte sjalen rättvisa men ni kan ju tänka er...

Stort tack till Gillblads och Starwoman!
 

7 kommentarer:

Hus Inspiration Inredning sa...

Oj Grattis! Jag älskar Malenes kläder! Härligt med en snygg höstsjal:)

Anna sa...

Så himlans fin!
Hittade hit via Kråks stugas blogglista! Roligt att ha hittat en ny härlig blogg! Gillar verkligen det jag ser!

Emma - Från min sida sett sa...

SÅ fin du är, fina Vanja! Nästa vecka kommer nog jag & Kajsa upp till jobbet, vilka dagar är du där?

Kram!

Hanna sa...

Den ser jättefin ut!

indianmarknad.se sa...

Snygg!

Anna - Starwoman sa...

Den var galet snygg och du likasån, nu blir jag sugen på en likadan!!! :-)

Stor kram
Anna

camilla sa...

Å så snygg den var och du med för den delen! Tumme upp!