onsdag 31 oktober 2012

Stämningsfullt 5 år och tävling!

Vet ni vad?
Idag är det hela fem år sedan jag knåpade ihop de första raderna här på bloggen!
Det finns så mycket att säga egentligen... till alla er läsare och till alla fantastiska människor jag har haft förmånen att få träffa och dela mitt stora inredningsintresse med! Det är mycket som jag aldrig hade fått uppleva utan den här bloggen, så jag är verkligen tacksam för allt.
 
Ett annat intresse som jag har fått chansen att uppmärksamma här på bloggen är smyckestillverkningen. Fantastiskt roligt och smickrande att så många uppskattar mina smycken och vill bära dem!
 
Så, för att tacka er alla och fira lite tänkte jag ha en liten tävling.
 

Vinsten är ett smycke från VL Personliga Smycken.

Alla kan vara med och tävla!
Vinnaren får välja ett av halsbanden Fyrstav med glimmande ring eller SweetHearts med valfri text.
Det enda du behöver göra är att svara på frågorna nedan:

1. Hur många inlägg publicerades på Stämningsfullt år 2010?
2. Hur länge har du läst Stämningsfullt och hur hittade du hit?

Tävlingen pågår tom 6/11 kl 23.59.
Lycka till!


(Psst..Vill du dela tävlingen på din blogg så får du gärna låna bilden eller vill du dela på facebook så kan du göra det här.)

16 kommentarer:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Grattis till dina fem år som bloggare. Jag fastnade för den fina fyrstaven som jag tänkte köpa till min mor som har fyra barn och till mig själv som också begåvats med fyra barn. Men så kom jag på att jag kan ju slänga mig in och tävla om en stav i alla fall, så här kommer mina svar:

1. 260 inlägg gjorde du under 2010
2. Jag har följt dig sen jag själv började blogga 2010, du inspirerar. Hur jag hittade hit minns jag faktiskt inte, genom någon bloggs blogg skulle jag tro, det är ju så det funkar oftast, som små ringar på vattnet.

Lycka till med de nästkommande åren som bloggare!

Kram Victoria

PERNILLA sa...

Stort Grattis!! och 5 år blir man imponerad av .

svaret på första frågan är ju 260 inlägg och jag hittade hit via någon annan blogg, minns inte vilken ...men väldigt glad att jag gjorde det .

Kram

Pernilla På Piazzan

Jenny - Hemtrender sa...

Grattis Vanja! Vad kul, jag har skrivit fem år till våren.. shit vad tiden går!=)
Och du gör grymt fina smycken så är gärna med och tävlar!

1, 260st.
2, Har följt din blogg sedan vi träffades, är det två år sedan nu? på bloggträffen i sthlm. jätte trevligt!

Ha en fin kväll,
Kram Jenny

ps. jag köpte klockan!;)

Susanne Sjöberg sa...

Grattis till en jättemysig blogg !
Jag tycker så mycket om dina halsband med fyrstaven och hjärtan<3

Har läst bloggen sedan jag återfann dig på Facebook. Vi delade ju några väldigt speciella veckor i våra liv med varandra. Tänk att de nu fyller 14 år !!!
Svar: 260 inlägg och jag hittade bloggen genom din facebooksida.
Kram och tack för en fin blogg !

Susanne Sjöberg sa...

Grattis till en fin blogg ! Jag tycker så mycket om dina halsband med fyrstav och hjärtan <3 Vi delade ju några mycket speciella veckor i våra liv tillsammans du och jag. Tänk att nu fyller de 14 år !
Svar på dina frågor är 260 inlägg, och bloggen upptäckte jag när jag återfann dig på Facebook. Kram

Hus Inspiration Inredning sa...

Grattis till 5år. Själv har jag bloggat 1år och älskar varje dag. Det är så kul att inspireras av alla bloggare!

Kul med en tävling

1. 260 inlägg gjorde du 2010
2. Jag har följt dig ett halv år hur jag hittat hit minns jag inte men är glad att jag gjorde det.

Ha en bra Torsdag...Snart helg!

Kram Johanna

kajsa sa...

Grattis, imponerande med 5 år. Själv är jag bara uppe i 3 snart.

260 inlägg 2010, och jag hittade hit för att du tipsade mig om att du börjat blogga.

Kram från oss alla här i Skåne!

Anonym sa...

Grattis till 5år!!
260 st är svaret på din första fråga.
Och faktiskt, fast jag tänkt så att det knakar så kommer jag inte på hur jag hittade din blogg. Jagtänker mig att det var via någon annan blogg jag följer. Har följt dig i ca 2år nu och tittar in då och då för att få inspiration. Fantastiskt fina smycken gör du också! Håller tummarna för att jag vinner :)
/Sara

Emma - Från min sida sett sa...

Åh, klart att jag är med:)

1. 260 inlägg gjorde du, vad många:)
2. Ja, du, det är ett tag nu, kommer inte riktigt ihåg, men när du berättade om den någon dag på jobbet:) Här kikar jag ju in nästan varje dag:)

Vi gör ett nytt försök nästa vecka igen, vi blev sjuka här hemma! Vilka dagar jobbar du nästa vecka?

KRAM

Anonym sa...

Hej,

Jag har precis hittat hit till din fina blogg. Jag hittade dig via En mammas dag- Helenas blogg. Du verkar ha en jättemysig och inspirerande blogg, här kommer jag gladeligen att titta in titt som tätt framöver. Det är verkligen jättefina smycken och jag vill såklart gärna vara med och tävla. Jag har nyss fått mitt andra barn, flicka nr2 och det skulle vara jättefint med ngt av dina smycken med barnens namn på. Har inte tagit tag i att skaffa ngt sådant smycke ännu. Svaret på fråga 1 är förresten 260 st.
Som sagt, tack för en fin blogg som jag just funnit!

Kram Anna-Märta

Alexandra sa...

5 år,det är lång tid.grattis!! 260 inlägg hade du lagt ut 2010,jag minns inte riktigt när jag började läsa.Men det var nog för 2 år sen när jag själv började blogga.Kom nog in hit genom någon annans blogg.Sen tappade jag bort din adress när datorn kracshade,men hittade tillbaka ganska nyligen då jag gick igenom gamla inlägg hos mig där du hade kommenterat.
Kram A

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Oj, är det fem år redan! Grattis! :) Din blog är så inspirerande och dina smycken är jättefina! Speciellt det med hjärtat och de små hjärtana! Hade varit skoj att ha med ett litet hjärta för varje barn! Jag älskar såna här halsband, perfekt att kombinera till klänningar som jag nästan alltid bär.

Svar på fråga 1 är: 260 inlägg under 2010.

Svar på fråga 2 är: Oj, jag var tvungen att gå tillbaka och se när jag började blogga och det var i juli 2007, du milde, tiden går alldeles för fort. Jag hittade hit genom en annan blog, Bonnies Vita Rum, det är jag ganska säker på.

Nu håller jag tummarna att jag vinner!

Ha en fin söndag!

Kram Susanne

Anette sa...

Hej!
Jag har i stort sett just hittat till din blogg men jag tittar in här titt och tätt. Förmodligen följde jag en länk från någon annans blogg - jag minns inte...
2010 publicerade du 260 inlägg - bra jobbat =)

Grattis till de 5 åren!
//Anette

Anonym sa...

Hej!
Mitt svar på första frågan är 260 inlägg.

Nästa fråga är lite svårare. Tror ev att det kan ha varit via en lämnad kommentar hos Anna, Starwoman men är inte helt säker

Marielle

Anonym sa...

Stort Grattis till fem år som bloggare!
260 inlägg gjorde du under 2010.
Har hittat hit via någons blogg minns inte vilken. Men börjat följa dig nyligen jättebra blogg. Lycka till med kommande år som bloggare. Tävlar om en fyrstav, den är fin!/Kram annagreta w

Anonym sa...

Go kväll. 5 år är en bedrift, grattis. Svaret är 260 inlägg. Stort.Jag hittade till din blogg via ett sökande i andra bloggar.
Monika
janjakobsson53@hotmail.com