söndag 14 oktober 2012

Tavelvägg

Vi skulle beghöva mer på väggarna här hemma och en tavelvägg med blandade favoriter är ju himla snyggt.
Den här bilden är en favorit i inspirationsmappen.  Här har man blandat stilar, illustrationer och fotokonst samt olika färg på ramarna, men alla motiven är svartvita.

 

Det blir ju en del spikhål så det är väl där jag har fegat ur! Ni vet, nytapetserat vardagsrum utan en enda skråma på väggarna - då tar det emot att ta fram hammare och spik, haha! Men väggarna skulle verkligen behöva mer liv.
Och sen är det det där med motiven. SÅ mycket fint att välja på .....
Ni som har en tavelvägg hemma får gärna skicka en kommentar med länk!

4 kommentarer:

Emma - Från min sida sett sa...

Så snyggt med tavelvägg!! Du får visa resultatet sen:)

Kram

BohoMind sa...

Jag håller med, vi har nytapetserat i hela lägenheten och vi vill ju ha nåt fint på väggarna men det tar emot att börja spika haha. Man vill ju känna sig säker på att det blir bra :)

Hus Inspiration Inredning sa...

Så otroligt snygg tavelvägg! Du får resultat allt när du är klar sen:)

Kram Johanna

Niniz sa...

Hej!

Läste en kommentar från dig i min blogg från 2007 och tänkte att jag skulle kika in och säga Hej igen ;)
Tänk vad tiden går fort och vi fortfarande bloggar.
Så fin tavelvägg!!! :D
Ha en riktigt fin dag!