onsdag 5 december 2012

Sjukstuga och nyheter från Therese Sennerholt

Hej!
Här är det sjukstuga för hela slanten! Det är längesen jag var så här sjuk faktiskt, men som tur är verkar det vara på bättringsvägen *peppar, peppar*.
Så nu vet ni varför det ekat tomt på bloggen ett tag.

Har ni sett nyheterna från Therese Sennerholt förresten? Lika snyggt som alltid!
"No Bullshit" skulle passa bra här hemma och  "29xLetters", vykort med alfabetet,skulle jag gärna texta loss med lite här och där!



Foto: Guido Hildebrand. Styling: Josefin Hååg
Alla nyheterna hittar ni här.

Nu ska jag fortsätta kurera mig och hoppas på en feberfri dag imorgon. Håll tummarna!

1 kommentar:

Emma - Från min sida sett sa...

SÅ mycket fint! Måste jag kika närmare på:) Ja, jag älskar filtarna från Pia Wallén, ett av mina bättre köp (fast Eric fattar inte hur jag kan lägga så mycket pengar på filtar, ha ha)

Krya på er!

Kram