onsdag 16 januari 2013

Sandmannen

Foto: VL
Har ni läst Lars Keplers böcker?
Om inte, och om ni gillar deckare, så är det ett hett tips från mig!
Har slukat alla böckerna i serien om Joona Linna och är nu inne på senaste boken; Sandmannen.
Böckerna är välskrivna och går direkt på spänningen och handlingen från första raderna.
 
Tror inte att Sandmannen har kommit ut som pocket än men jag fyndade min via Bokus.
Med medmera-kort och en rabattkoden medmera blir den din för endast 109 kr. Skynda fynda!

 
 

3 kommentarer:

Emma - Från min sida sett sa...

Jag har hört fler bra ord om den! Jag måste verkligen börja läsa mer! Det är ju avkoppling och det behöver jag ibland emellanåt:)

Kram

Signe sa...

Jag har nyss läst ut Sandmannen och väntar med spänning på nästa bok. För det måste komma en nästa!! :)

Alexandra sa...

Har sett andra bloggare som tipsar om boken.Har aldrig läst nått ifrån honom,såg filmversionen av Hypnotisören förut och jag gillade den.Älskar deckare,läser just nu Camilla Läckbergs Änglamakerskan och hennes böcker gillar jag.Måste nog plöja igenom Kepplers böcker sen.Tack för boktipset,kram A