tisdag 19 februari 2013

Copper Bowl

Foto: Pressbilder Louise Roe
 Trenden med detaljer i koppar håller i sig. Trots att jag inte har slagit till på något i koppar än så kan jag inte låta bli att "fönstershoppa" både det ena och det andra.

Det senaste som drog min uppmärksamhet till sig var denna maffiga Copper Bowl från Louise Roe. Skålen finns i två storlekar, 25 cm och 45 cm.
Lägg även märke till de snygga ljuslyktorna i koppar på första bilden!

Både skålen och ljuslyktan finns just nu till kampanjpris hos Länna Möbler (som f.ö har kampanjpriser på hela sortimentet under en begränsad period!).
Läge att fynda mao!

3 kommentarer:

Emma - Från min sida sett sa...

Åh jag såg den också och nu ligger den på min önskelista, sååå fin!

Kram

Anonym sa...

Har tagit en skål som jag hade och sprayat med biltemas kopparspray.
Blev lika snygg!

Hälsningar Annette

http://www.nordicdesignhub.com sa...

Jättetrevligt! Gillar bloggen också. Skriv gärna ett gästinlägg hos oss.