söndag 10 februari 2013

Perfektion hos Lotta Agaton




Foto: Pia Ulin
Ni har säkert redan sett de här bilderna en massa gånger de senaste dagarna, men jag kan inte låta bli att blogga om dem jag också!
I senaste numret av Residence får vi titta in i Lotta Agatons hem.
Det första ordet som dyker upp i mitt huvud är perfektion! Precis såhär vill jag ha det!
Perfekt balans mellan svarta och vita kontraster, naturmaterial och växter.
Guuud så fint! Är det något jag inspireras av så är det detta!

2 kommentarer:

Jenny - Hemtrender sa...

Aha! Var de hennes? Jag såg dem på Pinterest igår och de är ju fantastiskt fina! Vill också ha det såhär;)

Hoppas allt är bra med dig,
STOR kram!

Emma - Från min sida sett sa...

SÅ fantastiskt fint! Där vill jag bo! Jobbar du i helgen? Vi ska nämligen ut till Erics familj och tänkte om jag kunde kika förbi er kanske:)

Kraam