måndag 2 september 2013

Long time no see!

Ja, här har det inte duggat tätt bland inläggen den sista tiden!
Jag har varit dålig på att uppdatera av olika anledningar, men ni hittar mig alltid på instagram om ni vill följa mig där!
 
Foto: VL
Hemma har det hänt lite nytt på renoveringsfronten. En stor takyta har fått sig tre lager färg och det har varit ett jobb som heter duga! Men nu börjar det bli klart och så fint! Det tar ju
sin lilla tid när man väljer att göra det själv och man dessutom har en stor familj, men det är värt det i slutändan ändå.

Lite nya inredningsdetaljer har flyttat in också, som tex underläggen från svenskt tenn och brickan (med nästan skamligt likt mönster!) från H&M Home. Kan erkänna att jag kan bli upprörd av så uppenbara "kopior" men ändå sa det klick och ner i kundkorgen....

Nu ska jag göra lite lunch till mig och lillan!
Ha en fin dag!

1 kommentar:

Lisa sa...

Så snyggt!!

Älskar den blåa färgen